Entree tijdens thuiswedstrijden SVL 1

14 november 2017 14:15

Beste Leden,

Graag willen wij jullie even verdere info verstrekken aangaande de entree-heffing bij de thuiswedstrijden van ons 1e elftal.

Vanwege organisatorische redenen een beetje verlaat, maar vanuit het integraal overleg hebben wij besloten om vanaf dit seizoen entree te gaan heffen tijdens de thuiswedstrijden van ons 1e elftal.
Vanuit de ervaringen tijdens onze uitwedstrijden bij de collega clubs in de regio, waarbij er bijna altijd entree wordt geheven, zal dit een financieel extraatje opleveren voor SVL.

Natuurlijk zal de entree niet gelden voor onze leden. Op vertoon van de ledenpas, welke spoedig verstrekt zal worden, zullen deze altijd gratis naar binnen mogen.
Tevens kunnen vrijwilligers, welke tijdens de thuiswedstrijden hun hulp in de kantine aanbieden maar geen lid zijn ook zonder kosten naar binnen kunnen.

Niet-leden, die wel graag de wedstrijden willen bezoeken adviseren wij om zich aan te melden als niet-spelend lid, zodat ook deze in de toekomst gratis het park op kunnen.

Vertrouwende jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en alvast bedankt voor jullie medewerking in deze,

Sportieve Groeten,

Namens het Bestuur,