50 jaar SV Lelystad '67: Bedankt!

8 november 2017 18:00

Beste Leden & Vrienden met een Rood-Wit hart,

Het jubileum zit er al weer op helaas....maar wat was het Top !
Wij begonnen met een spetterende Kids-Disco op vrijdag, echt super en zeker voor herhaling vatbaar. Vervolgens op de Zaterdag een prima en gezellige receptie waarin mooie woorden gesproken werden, en aansluitend de wedstrijd waarin onze oud gedienden hun kunsten weer mochten tonen tegen ons 1e elftal. Het was druk en zeer gezellig op het park, waarbij het positivisme heerste...

En 's avonds ter afsluiting de voeten van de vloer in de Party Factory, veel gezelligheid in een prima locatie.

Wij willen een ieder die, in welke vorm dan ook, heeft meegeholpen aan dit 50 jarig jubileum weekend ontzettend bedanken voor hun bijdrage ! Wij hebben dit al eens eerder aangegeven, maar echt, zonder jullie had het nooit zo'n top weekend geworden, super allemaal !

Wij hopen de komende periode dit positieve gevoel te gaan doorzetten en altijd met de nieuwe slogan voor de toekomst in ons achterhoofd: "Samen verbinden & Boeien"

Sportieve Groeten,

Namens het bestuur,