Uitleg Activiteiten Jubileum November

12 oktober 2017 20:15

Onze vereniging bestaat dit jaar 50 jaar. Zoals aangegeven zullen er diverse activiteiten worden georganiseerd.
Daar er door de diverse leden vragen zijn gesteld aangaande de invulling, willen wij graag hierover even alles duidelijk voor een ieder op een rij zetten:

Wij willen een ieder de kans geven om van het weekend te kunnen gaan genieten en er een super feest van te maken. Mede daarom heeft de commissie besloten om de activiteiten op verschillende locaties te houden.

De Disco & receptie zal worden gehouden in de kantine, en het feest ’s avonds op Zaterdag in de Party-Factory zoals reeds aangegeven.

Nadat de receptie is afgelopen zal de kantine derhalve ook vanaf 19.00 uur gesloten zijn op 4 November, en zullen wij vanaf 20.00 uur in de Party Factory gaan feesten.

De Kosten verbonden aan het feest ’s avonds, € 20,- p.p. hebben uitsluitend te maken met het afkopen van de catering (Drank & Hapjes), en een stukje logistiek.

Hierdoor kunnen met name de vrijwilligers betrokken bij de kantine & keuken, gewoon gezellig de avond doorbrengen in jubileum sfeer, zonder dat er verder “handjes” moeten worden gebruikt.

Verdere kosten die op ons afkomen zullen zijn o.a. de catering tijdens de receptie en licht, muziek & geluid voor de disco & op vrijdag & zaterdag en de muziek tijdens het feest in de party factory.

Wij zullen jullie een compleet financieel overzicht geven na afloop van het weekend, rond de ALV eind November, en, wij willen als vereniging een eventueel overschot tov het budget  aanwenden voor het aanschaffen van een mooi blijvend aandenken aan het Jubileum, bijvoorbeeld voor een Panna-kooi voor de jeugd, waarvoor wij ook het geld van de grote club actie willen aanwenden.

Wij hopen hiermee duidelijkheid te hebben verschaft, en willen er samen met jullie een top weekend van gaan maken !

Laat het positivisme vooral de boventoon voeren en denk aan ons motto de komende jaren: “ Samen verbinden & Boeien”

Met sportieve groet,

Namens Jubileumcommissie S.V.Lelystad`67 & Bestuur