Samenwerking sv Lelystad ’67 en Ajax van start.

6 oktober 2017 19:45

De samenwerking tussen de beide rood-witte clubs is met een kick-off bijeenkomst op 9-sept jl tijdens de wedstrijd Ajax-PEC Zwolle officieel van start gegaan.

Officieus hebben jeugdteams van SVL t.w. kabouters en de O9 voor de zomer al wedstrijden gespeeld op de Toekomst waarbij m.n. de O9 best indruk maakte.

Ook het huidige seizoen hebben Ajax scouts al gekeken bij de jongste jeugd en gaat binnenkort de O8 de degens kruisen met de Ajax jeugd.

Binnen de samenwerking gaat Ajax ons ondersteunen door o.a. thema avonden te organiseren en kunnen onze jeugdtrainers elke laatste dinsdag van de maand jeugdtrainingen bij Ajax bekijken en met Ajax trainers evalueren. Tevens biedt Ajax de mogelijkheid dat wij een talentvolle jeugdtrainer 6 weken stage kunnen aanbieden bij Ajax.

Op woensdag 8 november komt Ajax met trainers naar SVL toe om een clinic te geven aan de SVL jeugd. Nadere mededelingen hierover komen binnenkort op de site te staan.

Hoofd Jeugd Opleidingen, Eric de Jongh en Technisch Manager, Martin Vredenburg.