Blonde pijl Milan Heere pupil van de week bij ontmoeting met vv Dieren.

5 mei 2017 7:30

De achtjarige blonde pijl Milan Heere is komende zaterdag de pupil van de week die het 1e elftal geluk moet brengen in de laatste thuiswedstrijd voor de competitie. De snelle en regelmatig scorende rechtsbuiten van J09-1 denkt dat het duo Arne Worsteling en Robert Heere de beste trainer en leider zijn binnen SVL terwijl Joshua Tijdens zijn favoriete speler is. De liefhebber van kunstgras zou graag zien dat er een pannaveld bij de club komt, wie niet??
Milan zag Ajax deze week met 4-1 winnen en dat vind hij geweldig met zelfs nog een optreden van zijn favoriete prof Donny van de Beek , natuurlijk wil hij zelf ook prof worden en eet daarvoor veel macaroni, lasagne schuift hij liever aan de kant.
De ook judoënde blonde flits denkt dat SVL met 3-1 wint en hij zal zelf het goede voorbeeld geven vlak voor de wedstrijd door de Dieren keeper te verrassen ( misschien wel met een panna) !!