Pupil van de week bij SV Lelystad '67 - VRC : Guido de Pee

7 april 2017 8:30

De achtjarige Guido de Pee, telg uit de roemruchte en bekende SVL familie, is komende zaterdag tijdens de thuiswedstrijd tegen VRC de pupil van de week.
De fanatieke speler uit J09-1 speelt het liefst centraal achterin maar pikt ook geregeld een goaltje mee. Zijn idool bij SVL is Joshua Tijdens en zijn prognose is dat SVL wint met maar liefst 4 - 1.
De favoriete trainer van Guido is Arne Worsteling omdat die uitblinkt in het geven van goede techniek training. Natuurlijk wil Guido profvoetballer worden en dan het liefst bij zijn favoriete club AZ, het is niet toevallig dat Joris van Overeem zijn topspeler is.
Voor ras patat kun je hem 's nachts wakker maken maar voor spruitjes komt hij zijn bed niet uit. We wensen Guido en de rest van de familie een plezierige middag.