Ruim je eigen rotzooi op!

6 september 2016 17:30

Steeds vaker blijft er zwerfvuil langs het veld liggen. Opmerkelijk en uiterst onbeschoft. Zouden er nu geen afvalbakken staan, dan valt dat nog te begrijpen, maar overal rond om de velden staan rode rolcontainers herkenbaar langs de velden. Het kleine groepje vrijwilligers, heeft steeds meer moeite het complex met zijn velden schoon te houden, terwijl de oplossing zo simpel is. Als we met z'n allen gebruik van maken van de afbakken, dan houden we ons complex zelf al mooi en schoon en dat met de minste inspanning. Dit geldt overigens ook voor de niet-leden die met regelmaat onze velden zonder toestemming gebruiken. Ruim je rotzooi op en laat niet een ander ermee zitten.