SV Lelystad '67 voetbalacademie van start.

30 augustus 2016 21:00

Op vrijdag 2 september begint een nieuwe fase van SV Lelystad ’67, dan zal onder leiding van prof voetballer Ruben Schaken, SV Lelystad ’67 eigen voetbalschool van start gaan. SV Lelystad ’67 voetbalacademie biedt leden en niet leden van de verenging de mogelijkheid om hun voetbal technieken te verbeteren door 2x in de week (extra) te leren trainen als een prof. Specifiek voor deelnemers aan de voetbalacademie zijn mooie Adidas kledingpakketten samengesteld, waarin zal worden getraind. Je kunt je nog opgeven.

SV Lelystad ’67 voetbalacademie vind plaats op het sportcomplex van SV Lelystad ’67 en is daardoor de uitgelezen gelegenheid om je voetbaltalenten te verbeteren in een vertrouwde omgeving.

De vraag naar een goede voetbalacademie nam de laatste maanden steeds meer toe. Naar uitgebreid onderzoek en gesprekken met externe partijen, kwam de Technische Commissie tot de conclusie dat een eigen voetbalacademie de beste keuze zou zijn en alleen op die manier de gewenste kwaliteit geleverd kan worden. Na een uitgebreid plan van aanpak, waarbij Ruben Schaken tevens als lid van de TC vanaf het begin bij betrokken was, zal op 2 september dus de SV Lelystad ’67 voetbalacademie voor de eerste keer van start gaan.

Ook leren trainen als een prof?

Deelnemers kunnen zich per periode opgeven. Kosten per periode zijn  € 100,00  dit is exclusief de eenmalige kosten voor een verplicht kledingpakket, € 50,00

De trainingstijden zijn monenteel als volgt bepaald.
Trainingsdagen zijn vrijdag en zondag. Vrijdag van 17-18.00 uur, op zondag van 10-11.00 uur

Heb je interesse, meld je dan nu aan want we starten al snel!!!

Je kunt je aanmelden via het aanmeldformulier

Voor meer informatie kun je een mail sturen naar [email protected]