Rijschool Saili sponsort, extra voordeel voor SVL '67 leden.

18 augustus 2016 9:00

De eerste wedstrijden staan al weer voor de deur. De SVL '67 teams maken zich op voor de bekerwedstrijden en het eerste van SV Lelystad '67 speelt op 3 september a.s. de eerste thuiswedstrijd in de competitie.

Sinds de sponsorgroep van SVL '67 vanaf juni nieuwe initiatieven heeft ontwikkeld om ondernemers en leden te verbinden, hebben we al vele nieuwe sponsoren mogen verwelkomen. Vandaag melden we trots dat Rijschool Saili uit Lelystad en Almere zich aangesloten heeft als sponsor. Rijschool Saili zal extra voordeel geven aan leden van SV Lelystad '67 met een unieke actie. De leden ontvangen hier nog later informatie over. We verwelkomen Rijschool Saili met trots en bieden Ilias Boubkar, de eigenaar graag een bloemetje aan.

Verkeersschool Saili is in 2010 opgericht door Ilias Boubkar. Saili staat voor de naam Ilias in spiegelbeeld. Sinds 2012 is Saili een begrip in Lelystad en omstreken. Door het leveren van hoge kwaliteit is er een forse toename van leerlingen bij Verkeersschool Saili. Deze toename heeft geresulteerd in een uitbreiding van het team. Met trots kunnen ze zeggen dat ze de afgelopen jaren meer dan 450 rijopleidingen succesvol hebben afgerond.

Bij Verkeersschool Saili staan professionele en persoonlijke begeleiding hoog in het vaandel. Dit zie je terug in de lessen. De lessen zijn gevarieerd en alle onderdelen worden op jouw tempo behandeld met een passende prijs-kwaliteitverhouding.

U leest alles over Rijschool Saili en de mogelijkheden op de website: http://www.saili.nl/

Wilt u meer weten over de sponsormogelijkheden bij SV Lelystad ’67 dan nodigen we u graag uit om contact op te nemen via [email protected] of onderstaande telefoonnummers.

Sponsorgroep SV Lelystad '67

Jan Proem                       Tel nr: +31 (0) 6 37 28 66 71