Winnaars PEC Zwolle ballenjongen/dame wedstrijd bekend.

14 augustus 2016 21:15

Op zaterdag 20 augustus staat er voor onze samenwerkingspartner PEC Zwolle al de eerste kraker op het programma want die dag komt landskampioen PSV op bezoek. Middels een wedstrijd, kregen 8 spelers van SV Lelystad '67 JO15 de kans om als ballenjongen/dame bij deze wedstrijd langs de zijlijn te staan. De 8 spelers zijn inmiddels bekend.

Er werden 3 vragen gesteld waarop antwoord gegeven moesten worden. De goede antwoorden waren:

Hoeveel toeschouwers kunnen er in het MAC3PARK stadion?

Wat is de bijnaam van PEC Zwolle?

Blauwvingers

Hoe vaak won PEC Zwolle de KNVB beker?

De winnaars zijn:

Menno Franzel
Denzel Teer
Nadja van IJzendoorn
Bas Barendsen
Henk Bras
Liam van den berg
Matthew Muller
Julian van Buël
Rick Bouquet
Joël Leonora

Zij zullen tijdens de wedstrijd PEC Zwolle - PSV langs het veld staan om er voor te zorgen dat de bal weer snel in het spel is. Daarnaast mogen zij een ouder/begeleider mee nemen die de wedstrijde vanaf de tribune mogen bekijken. De winnaars zijn reeds per mail geinforrmeerd.

De JO15-1 zal bij deze wedstrijd aanwezig zijn als middenstipvlagdrageers.

Alle winnaars vanharte gefeliciteerd en wij wensen jullie veel plezier tijdens deze unieke ervaring.