Second Chance Boetiek wordt nieuwe goudsponsor.

5 augustus 2016 16:15

De zomerperiode is nog volop bezig en steeds meer bedrijven weten de samenwerking met SV Lelystad '67 te vinden. We vertellen graag over deze bijzondere bedrijven en in deze reeks zijn we trots om te melden dat de Second Chance Boetiek te Lelystad goud- en bordsponsor is geworden en daarom bieden we de eigenaar Merel Beentjes graag een bloemetje aan.

De Second Chance Boetiek aan de Zuiveringweg in Lelystad is een luxe kringloopwinkel voor merkkleding, woonaccessoires en meubelen. Wanneer u iets moois zoekt tegen een betaalbare prijs of u wilt merkkleding of woonaccessoires inbrengen dan bent u van harte welkom bij de second chance boetiek.

Second Chance Boetiek wil graag mensen met een kleinere portemonnee in staat stellen om ook te genieten van mooie merkkleding, meubelen en luxe woonaccessoires. Zonder hulp van vrijwilligers zou dat niet mogelijk zijn. De vrijwilligers bij Second Chance Boetiek verdienen het zeker om hier in het bijzonder genoemd te worden

Mooie goederen verdienen een 'second chance' is de leus van de boetiek en er is een mooie regeling beschikbaar voor de verkoper en biedt zelfs online een volgsysteem aan hiervoor. Hier leest u alles over op de website van de Second Chance Boetiek: http://www.secondchanceboetiek.nl

Wilt u meer weten over de sponsormogelijkheden bij SV Lelystad ’67 dan nodigen we u graag uit om contact op te nemen via [email protected] of onderstaande telefoonnummers.

Met sportieve groet,

Sponsorgroep SV Lelystad '67