Inn tens klimaatbeheersing brengt SVL warmte.

23 juli 2016 19:00

De warmte ketel voor de kantine en de kleedkamers onder de kantine was al jaren aan vervanging toe en stond op instorten. Doordat SV Lelystad '67 dergelijke investeringen de afgelopen jaren niet kon maken, werd de vervanging steeds uitgesteld, met veel te hoge energiekosten tot gevolg. Een doorn in het oog van oud all-star speler Henny Pompies en eigenaar van Inn tens klimaatbeheersing. Middels een voor de vereniging zeer gunstig voorstel, is Inn tens begonnen met het vervangen van de oude ketel. Dankzij deze sponsor zit de vereniging er deze winter gegarandeerd warmpjes bij en zal er warm water uit de douches blijven stromen. Daarnaast zal de vereniging tot 30% kunnen besparen op de stookkosten.

Het bestuur en werkgroep zijn blij dat een sponsor en lid als Henny zich op deze manier extra betrekt bij SV Lelystad '67 en hoopt dat meerdere zullen zijn voorbeeld zullen/kunnen volgen.

Rond kijkend op het complex, is er genoeg wat nog vervangen moet worden of opgeknapt kan worden. Kunt u ook iets dergelijks betekenen voor de vereniging, meld u dan bij leden van het bestuur en/of werkgroep.