Scouting in volle gang!

21 april 2016 16:00

Na de start van de interne scouting binnen SV Lelystad’67 kunnen we zeggen dat we voorspoedig bezig zijn. In een zeer korte periode hebben we al meer dan de helft van alle afdelingen kunnen bekijken en beoordelen. Met nog maar en paar officiële speelweekenden zie het er naar uit dat we iedereen hebben kunnen beoordelen. Dit zal dan leiden naar een open en transparante indeling voor volgend seizoen waar iedereen op zijn/haar nivo zal gaan voetballen.

Op dit moment hebben we meer dan 20 scouts, die zich elke week inzetten om zo veel mogelijk te kunnen bekijken. De reacties van de teams zijn dan ook zeer positief. We krijgen goede reacties van de leiders en trainers en dat is dan ook goed om te horen.

We hopen dan ook dat we aan het eind van het seizoen samen met de coördinatoren om de tafel te gaan zitten en tot een degelijke indeling te komen waarin elk lid met veel plezier zal gaan voetballen. Want dat is natuurlijk de insteek van het scouten!

Wij willen dan ook de leden bedanken voor hun positieve reactie naar onze scouts!

Namens alle leden van de scouting commissie wensen we jullie nog een paar mooie voetbal weekenden!

Mochten er vragen zijn dan kunnen jullie altijd een mail sturen naar: [email protected]