Ledenraad: Zo werkt de organisatie.

20 december 2015 11:30

Op 20 november is tijdens de Algemene Leden Vergadering een presentatie gehouden waarin een plan is weergegeven om het bestuursmodel van de vereniging anders in te richten.
Wij hebben geconstateerd dat wij op een onderdeel verwarring hebben veroorzaakt en willen dit graag corrigeren. Tevens vind u hier de gegeven presentatie.

Tijdens de presentatie (bekijk hier de presentatie) is verteld dat in de vastgestelde structuur het hoogste orgaan de Ledenraad betreft. Dit is niet juist. Het hoogste orgaan is en blijft de Algemene Leden Vergadering oftewel U !!

De voorgestelde Ledenraad neemt enkel taken en bevoegdheden over van het Bestuur en niet van de leden.

In de komende periode zullen wij u regelmatig voorzien van informatie over de voortgang van het project.

In aflevering 2 kijken we naar de samenstelling en de werkwijze van de Ledenraad.

Leden of wettelijke vertegenwoordigers van leden welke zich op voorhand geroepen voelen om zich verkiesbaar te stellen voor een positie in de  Ledenraad kunnen zich aanmelden via  [email protected]

De Werkgroep.

Meer weten of opzoek naar voorbeeleden? Google dan eens op leden raad KNVB of ledenraad Ajax, enkele voetbalorganisatie die ook hun bestuurstrucktuur hebben opgebouwd met een ledenraad.