Kerst klaverjassen en darten weer ouderwets gezellig.

19 december 2015 12:00

Gisteravond (18/12) heeft in het clubhuis van sv Lelystad’67 het traditionele kerst toernooi plaatsgevonden met darten en klaverjassen. Het was weer een ouderwets gezellige avond.
Wij willen iedereen bedanken die zich heeft ingezet om deze avond tot een succes te maken, waaronder de plaatselijke middenstand die belangeloos prijzen beschikbaar heeft gesteld en Monique die de hele avond de catering heeft verzorgd.

Wij maken bij deze van deze gelegenheid gebruik om een ieder goede kerstdagen en een voorspoedig en sportief 2016 toe te wensen!

De supportersvereniging