Verslag van het trainingskamp

13 september 2012 11:45

25-26 augustus 2012 j.l. was er voor het eerste elftal een training weekend georganiseerd. Bij deze nog even het verslag hiervan.

Trainingsweekend 25-26 augustus 2012

Dag 1: Zaterdag 25-8
Om 10:00 uur werden we verwacht op de club waar de koffie en thee al klaar stond.
Na een welkomstwoordje van de trainer werd het programma bekend gemaakt. Het was een verrassend maar leuk programma.
Nadat we allemaal onze eigen kleding ingeruild hadden voor de trainingskleding mochten we al rennend in de stromende regen naar de trimbaan op ongeveer 3 km afstand.
Nadat we allemaal zeiknat op locatie aankwamen werd de groep in 2 groepen verdeeld en stonden er 2 onderdelen op ons te wachten. Onderdeel 1 was een parcours op de trimbaan waar we o.a. over boomstammen moesten springen, buikspieroefeningen, en wat klimwerk. Onderdeel 2 was een ontspannende voetvolley partij.
Nadat we terug op de club waren stond de lunch al klaar.
Na de lunch werden de teams bekend gemaakt voor het volgende onderdeel. Een tennistoernooi!
Ik denk dat ik namens alle jongens spreek als ik zeg dat dit een geslaagde middag was.
Bij terugkomst op de club ruilden we onze trainingskleding weer in voor de casual kleding.
Het avondprogramma bestond uit een goede Chinese maaltijd en 's avonds met het team de kroeg in om AJAX-NAC te kijken.
Nadat AJAX met 5-0 van NAC gewonnen had werd er besloten om nog even het nachtleven in de buurt te bekijken.

Dag 2: Zondag 26-8
We werden om 10:30 uur op de club verwacht. Ik moet toegeven dat dit tijdstip toch wel aan de vroege kant was na de nacht daarvoor.
Toch stonden we allemaal op tijd op het veld voor een goede uitlooptraining.
Na de training stond er wederom een heerlijke lunch klaar.

Al met al was dit een heerlijk trainingsweekend waarin we elkaar allemaal beter hebben leren kennen.
Namens de groep wil ik dan ook iedereen bedanken die zijn steentje heeft bijgedragen aan het weekend. O.a. de teammanagers en uiteraard Monique, Carolien en Robbie van de kantine.

Tekst: Steffan Vlietstra