Spelers Chelsea openen juwelier Luitjes penaltybokaal

16 september 2012 10:00

In de rust van de wedstrijd SV Lelystad '67 - OWIOS hebben enkele spelers uit de champions League team Chelsea het nieuwe seizoen van de penaltybokaal geopend. Dit seizoen wordt de penaltybokaal aangemoedigd door juwelier Luitjens.

Iedere thuiswedstrijd van het eerste, zullen teams uit de Warmetservice champions league in de rust, middels penaltys, kans maken op een heus sponsorcontract. vanaf de 8 meter zullen zij proberen de keeper van het eerste te passeren. Lukt dat dan plaats deze speler zich voor de volgende ronde. Lukt het niet heb je toch je "moment of fame" gehad. Je stond midden in de spotlights daar op het hoofdveld met een gevulde tribune. Iedereen weet nu wie je bent, want terwijl jij aanlegt voor jouw schot, klinkt jouw naam uit de stadionspeaker.