= SV LELYSTAD '67 F1 KAMPIOEN =

20 november 2014 1:00

SV Lelystad '67 F1
Zaterdagmorgen 15 november barstte het kampioensfeest al vroeg in de kantine los met de song:

= WE ARE THE CHAMPIONS =

SV Lelystad '67 F1 won de 9e wedstrijd op rij met 14-0 tegen Groen Wit’62 F1. De terechte kampioen behaalde met 9 gespeelde wedstrijden 27 punten. 77 doelpunten voor en 12 tegen lieten de boys iedereen in de competitie stof happen.

WE ARE THE CHAMPIONS

De kinderchampagnekurken gingen los en met groots onthaal in de kantine was kampioensfeest begonnen. Alle spelers ontvingen van het coördinator/bestuur een mooie oorkonde met daarop SV Lelystad ‘67 F1 najaar kampioen 2014. Tevens ontvingen ze van de vereniging een patatje en AA.Er werd heerlijk gegeten en gedronken en volop na gepraat.
Het SV Lelystad ‘67 F1 team, onder leiding van Moes Cherrat, Michel van Ijzendoorn, en Jurrien Offerman heeft tot op heden alle wedstrijden gewonnen en spelen ze zeer hoogstaand voetbal. Een genot om te zien en kenmerkt dit team zich door een goede teamsfeer, gemotiveerde spelers en respectvol en sportief voetbal!  We mogen trots zijn op dit team maar, ook op de begeleiding.  We hopen heel lang mogen genieten van het huidige voetbalteam. De belangstelling onder de BVO clubs is groot en hebben we velen scouts mogen begroeten. Maar hopen we ze nog lang in het SVL tenue te zien voetballen.

Het bestuur feliciteert SV Lelystad '67 F1 met het  najaarskampioenschap en we wensen allen nog veel voetbalplezier!