Óók doeksponsoren steunen sv Lelystad’67!

11 mei 2014 11:00

Afgelopen zaterdag stond de sponsorcommissie van sv Lelystad’67 feestelijk stil bij de lancering van het nieuwe sponsordoek op ons hoofdveld.
Tijdens de rust van het duel met KHC sprak, in het gezellig drukke sponsorhome van onze vereniging, voorzitter van de sponsorcommissie Gert Jan Sloots enkele mooie woorden en bedankten hij namens sv Lelystad’67 alle partners voor wederom een bijzondere en opvallende steun aan onze vereniging. Ondanks de enorme regenval trotseerde enkele van hen de enorme hoosbui en gingen zij toch op de foto bij Ed Peters.

Voor drie jaar zullen Warmteservice Lelystad, Slagerij Klaver, Justdata, De Groot Installatiegroep, Kwaliteit Parket, Ebbon – Dacs en Simply Outlet iedere dag schitteren en te zien zijn op het 20 meter brede doek. De opbrengst gaat volledig naar de jeugdafdeling van sv Lelystad’67. De sponsorcommissie is voor alle vorm van ondersteuning het bedrijfsleven zeer erkentelijk!

De sponsorcommissie