Renovatie toiletgroepen van hal en buiten bordes afgerond.

7 mei 2014 1:45

Na 4 maanden zijn de nieuwe toiletruimtes hal en bordes aangepast en vernieuwd. Wij willen daar graag de volgende bedrijven en medewerkers HARTELIJK VOOR BEDANKEN ,
dankzij hun inzet en medewerking was dit anders niet gelukt.

Warmte Service
, Marco bedankt voor het leveren van alle sanitair en alle overige loodgieters en klein sanitair materiaal die we nodig hadden.

Huis en Hypotheek bedankt voor het financieel ondersteunen, ook in dit project.

Schoonmaak bedrijf Do Butterman, Ton bedankt voor het helpen en voor het aanbieden van de schoonmaak apparatuur.

Supportersvereniging, Jan bedankt voor het leveren van de mooie spiegels het schitterende bordes en strips bij de toiletten.

Tegelshowroom van Hoorn, Ronald bedankt voor het mooie tegelwerk van wanden en vloeren.

NVB Kamphuis, Arnold bedankt voor het meedenken en leveren van diverse bouwmaterialen.

Knipscheer, bedankt voor het weghalen van vuil en materiaal.

Jalo Bouwuitzendbureau, bedankt voor meedenken en inzet medewerkers.

Uniek stoffering, Tommy bedankt voor het leggen van de mat

Daarnaast alle vrijwilligers die zich hebben ingezet.

Zonder hun inzet was dit niet gelukt, bedankt:

Nico Min, Ton Butterman, Henny Zaal, Han van den Heuvel, Wout de Jong, Leo Hoexum, Wim Schokker, Dylan de Winkel, Peter de Winkel, Ed Tijdens, Hans Breman , Jan Reiber, Herman Hulsman, Robbie en Han Nouwen.

Het gevaar van lijstjes is dat we iemand vergeten, als dat het geval is neem het ons niet kwalijk. Ook uw hulp wordt enorm gewaardeerd.

Alleen samen kunnen we bouwen, bedankt namens de Bouwcommissie