Trainersstaf selectieteams seizoen 2014 – 2015 zo goed als rond.

2 mei 2014 19:30

De afgelopen periode is de Technische Commissie van de vereniging druk bezig geweest om de trainersstaf voor de selectieteams voor het volgende seizoen in vulling te geven, op een enkel team na is men daar in geslaagd.
Insteek bij de samenstelling van de staf is dat er elk seizoen op een of meerdere posities vers bloed instroomt, dat selectietrainers beschikken over de juiste papieren of hiervoor een opleiding volgen en dat jonge leden welke via hun schoolopleiding al over de goede papieren beschikken een kans krijgen om in te stromen zonder daarbij de jarenlange knowhow van de ervaren clubtrainers geheel uit het oog te verliezen. De invulling van het 3e senioren elftal en de A2 zijn op het ogenblik van schrijven te onduidelijk om daar concrete uitspraken over te doen.

De trainersstaf voor het komende seizoen,  met achter de naam de positie van dit seizoen, is als volgt:

1e elftal: Remko Ahrens (1) en Burak Yargan (1)

2e elftal: Martin Vredenburg (2) en John Duijker (2)

Hoofd opleidingen: Arno Worsteling.

A1: Wim Beerman (A1) en Arno Worsteling (HO)

B1: Steve van Abeelen (C1)

B2: Peter Noordijk (C2)

C1: Carl Aventurin (Unicum A1) en Rychendley Richards (speler 1e elftal)

C2: Xaverio Sankatsing (speler 1e elftal)

D1: Juryan Zandvliet (D1) en Arne Worsteling (speler 1e elftal)

D2: Joshua Tijdens (speler A1)

E selectie: Jurrien Offerman (E selectie), Darryl van den Anker (speler 1e elftal) en Mohamed El Kaddouri (stage D selectie)

F selectie: Jurrien Offerman (F selectie)

De combi-functie van hoofd opleidingen en trainer A1 is op verzoek van Arno Worsteling voor komend seizoen op deze manier ingevuld omdat laatstgenoemde graag weer deels met de voeten in de klei wil staan,  het bestuur heeft voor dit seizoen hiervoor toestemming gegeven.

De huidige selectietrainers die niet meegaan naar het volgende seizoen zullen worden bedankt tijdens het Kampioenenbal wat geprogrammeerd staat voor 24 mei.

Het bestuur.