Autorijschool Yvonne Bayens, een loyale, trouwe en actieve sponsor van SV Lelystad’67

11 juli 2021 10:00

De komende 2 jaar voorziet autorijschool Yvonne Bayens het wedstrijdsecretariaat van polo’s en ondersteunt de club als bordsponsor.

De familie Baijens is al lang verbonden aan SV Lelystad’67.  Yvonne heeft jaren in het 1e dames elftal gespeeld en Eric heeft onze clubkleuren jarenlang heel succesvol verdedigd in het 1e elftal. Vader Frans Baijens was als trouwe supporter zeer betrokken bij zijn voetballende kinderen. Autorijschool Yvonne Bayens (voorheen Frans Bayens) is als sponsor al langere tijd nauw verbonden met onze club.

Met inmiddels bijna 50 jaar ervaring is Autorijschool Yvonne Bayens niet meer weg te denken uit Lelystad. U krijgt les van een vaste instructrice met veel individuele aandacht. Voor onzekere of angstige kandidaten is er speciale aandacht. Autorijschool Yvonne Bayens hecht aan een goede prettige sfeer tijdens de les, zodat u ontspannen uw rijlessen kunt volgen.

Autorijschool Yvonne Bayens voorziet de komende 2 jaren het wedstrijdsecretariaat van prachtige gesponsorde polo’s, zodat SV Lelystad’67 haar gasten met een representatief team kan ontvangen.

Ook neemt Autorijschool Yvonne Bayens de komende jaren 2 reclameborden af. Een bord siert de entree van het kunstgrasveld en het tweede bord hangt langs het hoofdveld.

Wij zijn heel trots dat Autorijschool Yvonne Bayens onze vereniging de komende jaren ondersteunt en wensen Yvonne heel veel succes de komende jaren. Wilt u meer weten over Autorijschool Yvonne Bayens? hyperlink

Logo_Autorijschool_Yvonne_Bayens.PNG

Bestuur en Sponsorcie SV Lelystad’67