Sponsorovereenkomst ING met 3 jaar verlengd

12 maart 2021 21:00

Wij zijn bijzonder verheugd dat de ING recent de sponsorovereenkomst met SV Lelystad’67 met 3 jaar heeft verlengd. U heeft hierover onlangs al een kort bericht kunnen lezen van onze voorzitter.

Als hoofdsponsor van de KNVB ondersteunt ING het hele Nederlandse voetbal. Zo is ING sponsor van 546 amateurverenigingen door heel Nederland. Een belangrijk aandachtsgebied binnen de sponsoring is het verder ontwikkelen van het meiden- en vrouwenvoetbal. Ook voor SV Lelystad ’67 is dit een van de speerpunten en de sponsoring van ING sluit dan ook heel goed aan bij de ambities van SV Lelystad ’67.

Als onderdeel van de sponsoring is ING shirt-, tassen- en kledingsponsor van het Dames 1 team. Zij hopen zich, als de beperkende maatregelen i.v.m. COVID-19 zijn opgeheven, met het nieuwe tenue aan de vereniging te presenteren. Ook het bestuur van SV Lelystad zal door het dragen van door ING gesponsorde jassen ING als sponsor uitdragen.

Daarnaast gaat de vereniging het meidenvoetbal verder stimuleren en faciliteren door:

• inzetten van gemotiveerde gediplomeerde trainers of trainers die in opleiding zijn.
  • aanbieden van tweewekelijkse trainingen, waarvan eenmaal op gras en eenmaal op kunstgras, waarbij de vereniging ervoor zorgdraagt dat de meiden beschikken over de juiste materialen en daar waar nodig investeert in de aanschaf van nieuwe materialen.
  • het geven van trainingen door speelsters van Dames 1 onder begeleiding van een erkende mentor.
  • opzetten van een samenwerking met Landstede, waarbij Landstede interne opleidingen en workshops gaat verzorgen voor o.a. de trainersstaf met als doel de kwaliteit van de trainingen continue te verbeteren.
  • werven van sponsoren die de ontwikkeling van het meidenvoetbal samen met SV Lelystad’67 verder willen stimuleren en faciliteren.

SV Lelystad ’67 verwacht dat door deze professionalisering de groei van het meidenvoetbal binnen de vereniging verder zal doorzetten. Hierdoor zal zowel het plezier als spelniveau toenemen. ING ondersteunt als sponsor dit initiatief van harte.

Mocht u recent het sportpark hebben bezocht, dan zal het u niet zijn ontgaan dat er langs het hoofdveld en kunstgrasveld meerdere reclameborden zijn geplaatst. Ook zijn er langs het hoofdveld ING vlaggen zichtbaar en een prachtig 20 meter lang sponsordoek met ING opdruk. Wij zijn ING dankbaar dat zij onze club middels sponsoring ondersteunen.

Meer weten over ING? www.ing.nl

ING_logo.jpg