Buisman Makelaars B.V. sponsort SV Lelystad’67.

24 januari 2021 18:00

Wim

Buisman Makelaars B.V. verbindt zich als bordsponsor aan SV Lelystad’67.

Buisman Makelaars is terug van weggeweest. Wij zijn trots dat Buisman Makelaars zich weer als bordsponsor aan onze club heeft verbonden. “Oude liefde roest niet” volgens Paul Buisman. Dit deed hem besluiten om weer sponsor van SV Lelystad’67 te worden.

Bij het kopen en/of verkopen van een huis komt heel wat kijken. De mensen van Buisman Makelaars begrijpen dit als geen ander en staan u graag terzijde.

De slogan van Buisman Makelaars is: “Wij zorgen dat u zich thuis voelt”.  Meer weten over Buisman Makelaars? www.buismanmakelaars.nl

Wij heten Buisman Makelaars welkom als sponsor en hopen dat Buisman Makelaars zich bij de club weer thuisvoelt.

Sponsorcie SV Lelystad’67