Ledenpassen SV Lelystad’67 gesponsord door Domino’s.

22 oktober 2020 17:30

Via de coördinatoren c.q. leid(st)ers ontvangt u binnenkort de nieuwe ledenpassen voor het seizoen 2020/2021.
De ledenpassen voor de niet-spelende leden zijn normaal gesproken in de kantine of het wedstrijdsecretariaat te verkrijgen. Helaas, is dit door de coronamaatregelen nu even niet mogelijk.

De ledenpassen zijn gesponsord door Domino’s. Wij zijn er trots op dat Domino’s onze vereniging op deze wijze ondersteunt. Op vertoon van de ledenpas kunt u voor slechts € 4,99 een medium pizza bij Domino’s afhalen.

Sponsorcie SV Lelystad’67

Ledenpas.png Dominos_korting_v2.png