Nieuwe voorzitter

16 december 2022 22:30

Gisteren, 15 december 2022, vond de Bijzondere Algemene Ledenvergadering plaats in onze kantine. Tijdens deze vergadering werd een nieuwe voorzitter gekozen. Twee kandidaten hadden zich aangemeld. Henk Bunning en Roy Oostweegel.

Nadat Henk zijn pleidooi had gehouden, startte de video opname van Roy. Hij kon er namelijk, vanwege bijzondere verplichtingen, niet bij zijn.
Na de presentatie konden de leden nog vragen stellen en vervolgens werd er gestemd.

Het is een ‘close call’  geworden. Roy is met slechts vier stemmen verschil gekozen tot nieuwe voorzitter van onze club. Van harte gefeliciteerd Roy en laten we met zijn allen er een nog mooiere club van maken!

Wij danken Henk natuurlijk voor zijn kandidaatstelling. Het was erg fijn dat je deze moeite nam. En we hopen dat we van je expertise gebruik mogen maken. Tijdens deze vergadering nam Martijn Laurense afscheid als secretaris. Heel hartelijk dank voor je jarenlange inzet voor SVL. We hebben dit enorm gewaardeerd.

Tot slot willen we Ed  Verstraate heel hartelijk danken voor al zijn tijd en inzet voor SVL. Je hebt er mede voor gezorgd dat SVL weer een financieel gezonde vereniging is geworden.  Het is zeer spijtig dat dit op zo’n trieste wijze tot een einde is gekomen.