Garage Van Engen en Murre Mechatronics vullen polo’s kantinemedewerkers aan

30 oktober 2022 8:15

Murre Mechatronics en Garage Van Engen voorzien nieuwe kantinemedewerkers van polo's

Het afgelopen seizoen is het aantal vrijwilligers dat ons in de kantine van een drankje en hapje voorziet flink gestegen. In een tijd waarin vrijwilligers schaars zijn is dat een fantastische ontwikkeling.

De kantinemedewerkers dragen op zaterdag de door Murre Mechatronics en Garage van Engen gesponsorde polo’s. Beide bedrijven waren direct bereid om de kleding aan te vullen, zodat in het komende seizoen alle kantinemedewerker er netjes bijlopen in hun gesponsorde polo’s.

Wij danken beide bedrijven voor de ondersteuning van onze club.

Wilt u meer weten over Garage Van Engen? garagevanengen.nl

Garage_van_Engen_logo.png