Geslaagde familiedag!

17 juni 2022 16:45

Op zaterdag 11 juni was alweer de 4e editie van de familiedag. Op het sportpark Langezand was het weer een drukte van belang.

In het concept van het hoge-hoedentoernooi werden er (7 tegen 7) wedstrijden gespeeld op een half veld door teams, die bestonden uit een mix van spelers dames en heren, broers en zussen en andere familieleden of vrienden.

Zon was volop aanwezig en de sfeer was top! Voetballers hadden er zin in en alle vrijwilligers stonden er klaar voor! Er werd heerlijk gevoetbald en plezier gemaakt. Ook werden alle jeugdteams t/m de JO12 gehuldigd.

Een impressie van de dag is terug te zien in een filmpje.

Met dank aan onze vrijwilligers is het weer een geslaagde editie geworden.

De organisatie

Klik voor video hier