Overlijden Willem Diepgrond

22 april 2022 22:15

Hierbij moet ik de trieste mededeling doen dat mijn vader Wim Diepgrond "Willem sr" afgelopen dinsdag is overleden.

Hij was een graag gezien, trouw lid van de club en altijd zeer actief vrijwilliger zolang het lichamelijk mogelijk was.
Hij was leider van vele teams en later scheidsrechter bij de kleintjes. Als actief lid van de sponsorcommisie heeft hij menig contract binnengehaald en was doordeweeks altijd op het Langezand te vinden, klussend rond de velden.
Hij was een graag geziene supporter in de bus van het eerste, "opa" voor de jongens, en nam bij uitwedstrijden vaak de honneurs waar van het bestuur als die er niet waren.
Met recht heeft hij de titel "erelid" mogen ontvangen.
De laatste jaren keek hij vaak toe vanaf de tribune en later van achter de ramen van de sponsorruimte.
Het is slechts een beperkt overzicht en er zijn nog veel meer dingen op te noemen, hij was tenslotte een echt clubicoon.

Wim Diepgrond

Klik op onderstaande link voor de rouwkaart:
Condoleance_Dhr._Diepgrond