Stormschade SV Lelystad’67

27 februari 2022 21:00

De februari stormen Eunice en Franklin hebben onze club niet onberoerd gelaten.

PHOTO-2022-02-21-15-26-39.jpgOnze prachtige sponsorpresentaties langs het plein en enkele banners langs het  hoofd- veld hebben de stormen Eunice en Franklin niet doorstaan. Zowel de constructie als de sponsordoeken/banners zijn deels verloren gegaan. Voor SV Lelystad’67 is dit een  forse schadepost omdat de verzekering dit niet afdekt.

PHOTO-2022-02-21-15-26-39_2.jpg

De constructie en de sponsorpresentaties worden binnenkort weer opgebouwd. Hierbij doen we een beroep op onze leden om een handje te helpen. Zeker wat betreft de opbouw van de constructie is kennis welkom. Samen met jullie kunnen wij de schade beperken en hopen wij binnenkort onze sponsoren weer die plek te geven die zij verdienen.

Aanmelden voor hulp kan via de mail: [email protected]

Sponsorcie SV Lelystad’67