Winterstop

21 december 2021 11:00

Voor een aantal selectieteams is de winterstop enkele weken geleden al ingegaan. Vanaf maandag 20 december start ook de winterstop voor de overige teams.

Concreet betekent dit dat er geen wedstrijden en trainingen plaatsvinden vanaf 20 december tot en met zondag 2 januari. De gebouwen zullen in deze periode gesloten zijn, zowel doordeweeks als in het weekend.

Vanaf maandag 3 januari kan er weer getraind worden, met de huidige Covid-regels betekent dat, net zoals nu, het sportpark na 17:00 uur gesloten is en er doordeweeks geen gebruik kan worden gemaakt van de kleedkamers.

Nog even een paar regels die gelden tot tenminste 14 januari:

Kinderen tot en met 17 jaar mogen buiten wel in grotere teams sporten. Dus trainingen en wedstrijden onderling met teams van de eigen club zijn toegestaan. Tijdens het sporten hoeft geen 1,5, meter afstand gehouden te worden.

Voor volwassenen vanaf 18 jaar is buiten sporten toegestaan met maximaal 2 personen op 1,5 meter afstand, exclusief trainer.

Wij gaan er van uit dat iedereen zich aan de regels houdt

Wij wensen alle leden fijne feestdagen in deze rare tijd

Bestuur Sv. Lelystad’67