Met de bus mee naar Renswoude

21 oktober 2021 10:45

Zaterdag a.s. speelt ons eerste elftal de belangrijke uitwedstrijd tegen vv Renswoude. Er zullen hier punten ( liefst 3) gehaald moeten worden om de aansluiting met de middenmoot te behouden.

Sinds lange tijd gaat er deze keer weer een spelers/supportersbus naar Renswoude. Mooie gelegenheid om onze jongens te ondersteunen in deze toch altijd lastige uitwedstrijd. Je kunt je opgeven bij Hans Breman, [email protected] of 0651571018. Er zijn nog ongeveer 25 plaatsen beschikbaar. De bus is gratis en we vertrekken om 12.00 uur vanaf ons sportpark.

Gezien de coronavoorschriften is het verplicht om tijdens de rit een mondkapje te dragen.