Vrijwilligerszaken

3 juli 2021 22:15

Via deze weg een bericht vanuit het bestuur over de vrijwilligerszaken.

Beste allen,

Als voetballer, ouder of betrokkene bij sv Lelystad weet u dat sv Lelystad draait op vrijwilligers. Wekelijks zijn er tientallen actief die ervoor zorgdragen dat de pupillen, junioren en senioren met plezier kunnen voetballen. Sommigen zijn actief als jeugdleider, anderen als trainer of zelfs in een bestuursfunctie. Deze vrijwilligers maken het mede mogelijk dat onze mooie vereniging bloeit en dat onze kinderen elke week kunnen sporten. Zonder vrijwilligers geen voetbal. Dankzij hun inzet gaat het gelukkig goed met sv Lelystad.

Omdat wij komend seizoen ook alles goed geregeld willen hebben, hebben wij jullie hulp nodig. Daarom doen we nu een beroep op u als ouder en/of betrokkene. Heeft u ook hart voor onze mooie club? Meldt u dan vandaag nog aan als vrijwilliger. Dat kan op verschillende manieren: via de leider of trainer van elk team, via een voorzitter van een commissie of via het e-mailadres van de vereniging: [email protected].

Wij willen jullie uitnodigen op 10 juli of 7 augustus, om 13.00 uur willen wij jullie vertellen over alle vrijwilligerszaken en waarom wij jullie hulp zo hard nodig hebben.

Met sportieve groet,

Charissa Middel