Informatie over gebruik velden, kleedkamers en de zomerstop

3 juni 2021 15:15

Gelukkig kan de jeugd nog een paar weken wedstrijden om de Regio Cup spelen, maar het einde van een, wederom, door Corona geteisterd seizoen komt eraan. Daarom de volgende mededelingen:

Vanaf zaterdag 05 juni kunnen de kleedkamers weer gebruikt worden. Vanaf zaterdag 12 juni kunnen ook de douches weer gebruikt worden.

Publiek langs de velden is nog steeds niet toegestaan. (met uitzondering van begeleiding en chauffeurs van buiten Lelystad)

Uiteraard is het terras zaterdags ook weer open vanaf 13.00.

Vanaf maandag 07 juni mogen de velden 1, 4, 6 en 7 niet meer gebruikt worden in verband met onderhoud. Dit is nodig zodat we er in de voorbereiding medio augustus weer volop gebruik van kunnen maken.

Vanaf maandag 28 juni t/m zondag 8 augustus is het sportpark gesloten. Er kunnen dan geen trainingen en wedstrijden meer plaatsvinden.