Versoepelingen vanaf 19 mei en zaterdag terras weer open op het Langezand

20 mei 2021 21:00

Zo langzamerhand lijkt dat het erop, dat het de goede kant op gaat met het bestrijden van het coronavirus. We zijn er natuurlijk nog lang niet, maar zoals een ieder inmiddels wel weet zijn per 19 mei weer versoepelingen doorgevoerd door het kabinet. Hierdoor is er gelukkig weer wat meer mogelijk.

Wat er zo al weer mogelijk is qua voetbalactiviteiten kunt u lezen via onderstaande link :

Spelregels voor sporten tijdens corona per 19 mei | Publicatie | Rijksoverheid.nl

Ook gaat zaterdag het buitenterras weer open voor leden en supporters van SV Lelystad ’67. Zie ook de flyer hieronder.  Ook hier gelden natuurlijk weer regels waar u zich aan moet houden.

• Aan een tafel zitten maximaal 2 personen op 1,5 meter afstand. Tenzij het gaat om personen uit hetzelfde huishouden en kinderen tot en met 12 jaar.
  • Het buitenterras bied plaats aan zo'n 24 personen.
  • De terrasbezoekers blijven zoveel mogelijk zitten. Verplaatsen gebeurt niet onnodig.
  • De basisregels blijven gelden, zoals 1,5 meter afstand en het dragen van een mondkapje indien men naar binnen gaat voor een toiletbezoek, bestelling of om af te rekenen.

Buitenterrassen per 19 mei langer open | Publicatie | Rijksoverheid.nl

Dit is misschien ook het moment om eens na te denken of u ook iets kunt betekenen voor de club. Lijkt het u bijvoorbeeld leuk om ook eens een paar uurtjes te helpen in de kantine, meld u dan aan bij [email protected] Ook als u meer wilt weten over wat de werkzaamheden in de kantine precies inhouden, dan kunt u op via dit adres ook om informatie vragen.

ons_terras_is_weer_open.jpg