SV Lelystad’67 helpt Exakwa!

9 februari 2021 14:30

Hoewel SV Lelystad’67 zelf ook behoorlijk hinder ondervindt van het coronavirus, heeft het de helpende hand geboden aan de buren van korfbalvereniging Exakwa. Door ons kunstgrasveld tijdelijk beschikbaar te stellen aan de jeugdleden van Exakwa kunnen ook zij hun geliefde sport blijven beoefenen. Normaal gesproken trainen en spelen ze hun wedstrijden in diverse gymzalen of sporthallen in Lelystad. Helaas is dat door de corona maatregelen nu niet mogelijk.

Exakwa gaat (tijdelijk) gebruik maken van het kunstgrasveld op momenten dat SV Lelystad’67 daar geen gebruik van maakt en wel op de zaterdag van 16.00-18.00 uur en de zondag van 13.30 tot 16.30 uur. Zo ondervinden onze leden er geen last van en helpen we de jeugd van Exakwa.  Het is nog wel even wachten op de eerste trainingen, want voorlopig zit Koning Winter nog stevig in het zadel.