Michel Boerebach ook beschikbaar voor de Technische Commissie.

25 december 2015 18:45

Voorzitter van de interim Technische Commissie, Martin Lammertink, heeft verheugd laten weten dat, na Aron Winter en Ruben Schaken, een derde professional per medio januari 2016 heeft toegezegd toe te treden tot de T.C, kind van de club Michel Boerebach.
"De betrokkenheid van de Lelystadse profs wordt bijzonder gewaardeerd en hun kennis is meer dan welkom" aldus de voorzitter.
Verder laat hij weten dat de afgelopen week met verschillende trainers is gesproken over een verbinding met de club in de nabije en verdere toekomst, kortom: de T.C. is vol enthousiasme en met nieuw elan verder aan het bouwen binnen onze club.